Miami dreamer..

Godmorning sunshine, vilken underbar dag det verkar bli..

Hela naten inatt har jag drömt om Miami, att jag var där o åkte livsfarliga rutschbanor på McDonalds (av alla ställen).. men det skulle nog vara på en av nöjesfälten i Orlando egentligen. Allting blir ju snurrigt i drömmarnas värld.. Men Chrissy ringde mig tjugo över 6 imorse, o då sov jag som en gris o väckte mig för att säga hejdå, han skulle precis boarda planet på Landvetter. Efter det kan ni kanske förstå varför jag drömmer om Miami? :) Nejhej, nu ska jag ta mig i kragen o boka min biljett jag med! Puss o hej!


Jag på Universal Studios i Orlando 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!