Fullt ös medvetslös!

Denna dagen har verkligen sprungit sin väg, varit fullt upp nonstop :) men de gillar ju jag.. Har varit domare på barskolans freepouring-test (betyder att man som bartender måttar utan måttglas), sprungit en miljon ärende o varit o storhandlat mitt i allt, äntligen fick jag då även organiserat alla viktiga kvitton och fått dem insatt prydligt i en pärm, o gjort vad som känns som tusen kopior på allt o inget.. 

Bland annat det stora slutprovet eleverna kommer ha imorgon, guuud va nervösa dem äär.. Det fick mig att minns hur nervös jag själv vart inför mitt -09! Men bra gick det tillslut, liksom det också kommer gå för dem! Små sötarna! ÅH! Skaffade mig även en rosa cykel idag :D Lovar att visa foto på den finingen imorgon!

Nej men vi tar väl en fikapaus på det, tycker jag! :) Puss på er!


En latte o en chocholate chip cookie gör väl vemsomhelst lycklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!