Melodifestivalen!

I fredags vaknade vi tidigt, gick upp o åt frukost med världens sötaste dagbarn.
William, Gusten och söta lilla Lina. Då fick plötsligt musikaliska Gusten o William för sig att leka Melodifestivalen, och vi alla skulle vara med (förutom Lina som är för liten). Jag o Chrissy slapp dock uppträda utan vi var bara jury, mamma Ann-katrin var dock tvungen att medverka med "Tjabba Tjena Hallå". Gusten ut först, han sjöng Boys and Back (vi trodde först det var Backstreetboys, men tydligen var det någon Highschool musikal låt?) han var livlig och väldigt dansant, sprang runt i hela rummet o dansade o sjöng. Sen var det Williams tur, han skulle uppträda med Dannys "In the Club".. det var nog det sötaste uppträdande jag sett i hela mitt liv! Han var SÅ duktig! Jag önskar jag hade tagit upp mobilen o satt på inspelning, så ni hade fått se världens sötaste lilla unge stå där o göra Danny dansen o läspa fram "in sö club, sö club, in sö club, sö club"

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!