Världens sötaste pojkvän!

Åååh.. vet ni? Jag har glömt berätta något. Min sötnos till pojkvän kom hem dagen innan "det" skulle göras förra veckan, hade med sig en massa presenter till mig för att uppmuntra.. Hur underbar pojkvän har inte jag?

Här nedanför ser ni lite av vad han gav mig. Nya tabletter till borden, matchande till allt annat lila i det rummet även om han inte är så förtjust i den färgen köpte han det för min skull <3.. En tavla med inslag av lila men också av skyskrapor som han gillar, så en mix av båda. Ett lila blockljus..
Sen köpte han även 4 nya små dricksglas som jag behövde då dem flesta gått sönder eller försvunnit när jag hyrde ut min lägenhet. Små och med lila i botten! Åh dem är sååå himla finaa!
Sen köpte han ett diskställ till mig :) kände väl att de va dags.. hah nej men jag har aldrig haft ett så jag behövde det faktiskt väldigt mycket.

Jag älskar dig, världens allra underbaraste pojkvän .v


Sött ellerhur?


Kommentarer
Postat av: nathalie morau

nej gud vad gulligt =)snäll pojkvän du har! killar kan bara dem vill hha =P

2011-02-01 @ 20:07:53
URL: http://nattstad.se/morau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!