Dagens shopping!

Tjingeling..
Stack ner en sväng på stan förut, kände att jag bara hade sommarkläder i garderoben och kände för något nytt tills ikväll.. letade efter en kjol, men med mig hem fick jag en hel del annat också..

  
En tunika/klänning i beige/brun, hur söt som helst för ynka 49:-..jag kunde ju helt enkelt inte låta bli! :) Här har ni också kjolen som jag fyndade hem, endast 49:- för den också ;)

Jag älskar att fynda!

Och mitt efterlängtade midjeskärp som jag tjatat om.. verkar som Gina är dem enda som köper in skärp i strl 65!? Och ett par tråkiga svarta leggings, som i princip är det enda jag använder på vardagar.. men så skönt juu?

 
Den nya kjolen till kvällens outfit! Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Kitte

Jättefint !!

2011-02-26 @ 18:23:07
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: ahnna





Hej söt. Etty tips. när du lägger ut bilderna, ändra formatet (bredd:400) till 600 istället, så blir bilderna med bra upplösning och större ;-).hoppas allt är fint med dig ....

2011-02-26 @ 18:28:29
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!