Julefrid!

Hej allesammans!!! Hoppas ni haft en helt fantastisk julafton! För det hade jag!
Hemma i mammas nya lägenhet tillsammans med mamma, pappa, min bror o hans flickvän! Tillome min lilla älskling fick vara med på julklappsutdelningen aven om han fortf befinner sig på andra sidan jorden! Genom bästa Skype! :D Vi hade packat in en hel massa julklappar till honom som han (jag) fick öppna :) Även om klockan bara var 10 på morgonen hos honom o han satt o åt frukost när vi precis var färdig med julmiddagen, så fick han förhoppningsvis lite jul-feeling.. :)

Här kommer några av julklapparna jag & Chrissy fick..

Min månadssten till Thomas Sabo armband, Rubin för Juli..


Ett jättefluffigt o gossigt duntäcke!


Dehär fina påslakansetet till våra nu två varma duntäcken!

En flaska Rosévin! Yum!



Chrissy fick en relaxing eye mask av mina föräldrar,
som tar ner svullnader o får ögonen att slappna av!


Chrissy fick ett XBOX 360 utav min bror (!)
Snacka om att han blev förvånad.. och överlycklig :D

Med mera med mera.. bild på vad jag fick från Chrissy kommer imorgon!
(har det på min kamera som är nerpackad någonstans i all röra..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!