A moment in time ♥

Det blev bara en snabbis ute på stan, vi hann inom o prova dem snygga t-shirtsen (vilken tur att jag inte köpte dem, för dem satt inge snyggt alls..) sen blev Chriissy lite dålig så vi gick hem så han fick lägga sig o vila.

När jag hörde honom sussa sött smög jag mig tyst ut o iväg till Publix för att muntra upp honom lite.. Köpte med mig hem vattenmelon, oliver, brownies, coca cola, hallon, jordgubbar, choklad, chai te med mera.. När jag kom hem satte jag igång med att koka tevatten, och smälta chokladen som jag sedan doppade dem smarriga jordgubbarna i. Han blev ganska glad när jag väckte honom med ett fat nydoppade jordgubbar, hallon och vattenmelon o doften av den nykokta chai latten.. :) ♥

~ Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect ~

 




Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Du är en go flickvän du! :) Hoppas det blev uppskattat :)

2011-12-16 @ 01:35:22
Postat av: Johanna

Tack! Jo, han blev jätteglad :)

2011-12-16 @ 17:29:41
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!