A'la helg

Hilou :)
Helgen har varit toppen! As usual.. Kanske inte överträffar min pojkväns, med backstage på Swedish House Mafia och VIP bord bredvid Chris Brown.. Uhm, men jag är nöjd iallafall :)

Fredagen spenderade jag hemma hos min söta barndomsvän Kittie som nyligen fyllt 23. Jättemysigt att prata gamla minnen, var ju en sisådär 8-10 år sedan vi sågs sist. :) Och mycket bebisprat blev det också, hon har ju världens sötaste lilla Nicole som bara är 4 månader :)

Fredagen, Jag & Kittie .v

Lördagen nalkade också födelsedagsfest, hemma hos sötaste Ylva.. Rocktema stod på inbjudan - till alla utom till mig! Hon förstod kanske att det var ganska otänkbart :p Men jag gjorde mitt bästa o blev iallafall helt svartklädd, dock inte så rockig ändå. Menmen, tanken som räknas :) Hade väldigt trevligt! Massa utklädda, galna människor ;) När småtimmarna närmade sig blev det utgång..






Hittade ingen bild där jag är med, så fick bli en på värdparet - Emil & födelsegrisen Ylva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!