Otursdag!

Helt fucking unbelievable! Gårdagen var den sjukaste någonsin..herreguuuuud!!!!!!!
Den sämsta på jäääävligt länge får man lov o säga..ALLT gick verkligen emot mej!!

Den började med att en tant från hyresgästföreningen ringde o väckte mej, sa att hon som har mitt ärende har semester fram till den 6e april. O jag som snart ska iväg har ju verkligen tid att vänta.. happ, tänkte jag det finns inte mycket att göra. Sen ringde jag min hyresvärd o han tjafsade med mej. Happ, tänkte jag, det är lugnt han är ändå dum i huvudet! Sen Ringde jag min pappa, så vart han tydligen på dåligt humör för jag fick värsta ogrundade utskällningen. Mm, tänkte jag, de va jag faktiskt inte värd o började bli lite bitter.. Sen skulle jag gå in på internet, kolla mina mail o lugna ner mig lite..då funkade inte mitt fucking internet?! Vad är oddsen på de liksom? Det har aldrig varit sönder sålänge jag bott här, 2½ år.. Jahaaaa, tänkte jag..o började bli riktigt irriterad. Tilläggas här kan ju göra att jag har 17 grader i min lägenhet..det gör ju inte en på bättre humör liksom. Sen skulle jag gå hem till min pappa, eftersom mitt internet inte fungerade o jag var tvungen o betala mina räkningar. Så gick jag FEL VÄG..men herregud, hur kan man gå fel väg när man bott i helsingborg hela dit liv o varit hos sin pappa kanske typ en miljon gånger? Helt sjukt..o såklart fick jag ju VARENDA trafikljus att blinka rött såfort jag kom i närheten.. Mmmm, vid dehär laget vad jag MÅTTLIGT IRRITERAD.. Kommer hem till min pappa, Chrissy är inne på datorn..och SÅKLART börjar vi tjafsa med. Varför inte liksom? Nej, men klart..
Kommer till jobbet, kommer på att jag glömt min plånbok, papper o penna och öppnare hemma! Haha, nej nu jävlar, tänkte jag..kommer det en gäst som är oförskämd eller otrevlig nu så kommer jag nog ta o strypa personen.. Men resten av kvällen blev faktiskt lyckad, när jag väl kom till Olympia vände allt. Tur för mej. O tur för dem jag serverade ;p haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!