Morning after dark..

Idag känns det bättre, med orden allt sker av en anledning på repeat i hjärnan.
Nu har jag dock fått värsta förkyldningen och feber på halsen istället.
Jamen, varför inte? :) Äsh, sluta deppa..de går över! De går bra :)
Allt som inte dödar härdar, har jag hört ? :) jag borde va stark som en oxe nu..we'll see, we'll see.

Gårdagen blev bara till det bättre.. Först kom söta Marwa med fika till mig, vaniljlängd o cocosbollar *mums* vi satt o pratade pratade o pratade. Sen visade jag henne lite intermedia videos, haha. Hon blev helt förskräckt, är folk verkligen sådär äckliga? på riktigt? haha ja, tyvärr..så är det, söta du. Folk som åker till Mallorca på semester lämnar hjärnan hemma..men varför inte? Kanske är skönt o lätta på bagaget?
Så mycket vet jag iallafall, att jag aldrig kommer sluta förvånas av människors beteende.

På kvällen kom sötaste Johanna till mig, tycker om dig lovely <3 ..vi poppade pocorn (vilket jag för övrigt är sämst på) o tittade på film. Det blev först postgrad, sen my one and only :) Ganska udda men ändå charmiga filmer..

Mina cravings just nu; Chris, Chris o Chris..nässpray och kaffe :)
Dej, jag är idte förkyld..ett eddast dug. krab på er bina sbå älsklidgar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!