Lägenhetsvisning

Första lägenhetsvisningen avklarad..kändes sinnes bra :) Han va sjukt sugen o ville typ bara ta sitt pick o pack o flytta in bums. Hihi :) Jaaa, den är ju himla mysig, min lägenhet..men han får allt vänta lite! ;p
Någon annan som är sugen? Annars låter jag J få flytta in o ta hand om min lilla tvåa över säsongen medan jag är borta.
Gooooooosh va jag längtar just nu..till Mallorca, världens underbaraste lilla ö :)

Imorgon bär det av till Danmark tsms m Chrissy..ska visa honom vartifrån han tar tåg osv när han reser iväg på söndag *snyft*..sen blire nog en fika i Helsingör o lite shopping med ;)

Over and out, pussenuss .v


Kommentarer
Postat av: Chris

Love u baby! <3

2010-03-02 @ 10:46:17
Postat av: Johanna

O jag dig, min stjärna <3

2010-03-06 @ 23:00:33
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!