Vimsig o yrvaken..men världens underbaraste <3

Pratade nyss med Chrissy i telefon.. Onej, han blev ju knappt påverkad av mofinet dem gav honom, eller pillerna.. nej nej :)
Kanske inte i så stor utsträckning som jag blev men ändå, han hade ju tydligen avskedat läkarna påväg till uppvaket, i tron om att han va på beachclub och avskedade en sämst bartender. haha! och ganska sluddrig o snurrig när jag pratade med honom. men ändå universums sötaste!
.. dessutom har jag spelat in honom på telefonen, så undan kommer han inte imorgon, då han kommer säga "men dedär va väl inget" .. Nejdu, lilla busfrö lite snurrig va du allt ;) men han är iallafall världens allra underbaraste pojkvän.

Jag älskar dig så mycket, min chrissybaby .v
Saknar ihjäl mig efter dig! Kommer pussa sönder dig när vi ses!


Du o jag förevigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!