..

Helt fantastisk dag att vakna upp till! Solen skiner och himmeln är klarblå och hela världen utanför är kristallvit av all snön som föll i gårdagens snöstorm. Jag känner mig bara lycklig o lallar runt en stund, innan jag tar tag i mig själv o ringer min pappa som jag inte sett på evigheters evigheter. Frågade om han ville komma på fika, han blev glad och dök upp en halvtimme senare. Vi fikade o pratade om allt o ingenting. Sen gick vi tsms o handlade på Oj, närmst hemifrån mig :) Han var jättesnäll som hjälpte mig att bära hem allting..jag som egentligen var nöjd med att bara se honom. Jag älskar Dig, pappa :)

(skulle egentligen vara en bild här, men min fitt-blogg verkar inte vilja publicera den..)

Sen ringde jag älsklingen, som inte mår nå vidare alls..stackars :( kan hans onda inte bara försvinna bums? Det gör ont i hela mig när det gör ont i honom.. Min baby, tänker på dig..hoppas du blir frisk snart <3

Snart äre iväg till träningen, en först lite kaffe o keso..
kanske borde jag tvätta? o klippa håret? humm.. ja, så får de bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!