Följ alltid din intuition.

Tomorrow..

Just nu känner jag mig inte orolig. Inte ledsen eller rädd. 
För allting kommer gå bra.. :) 
Jag borde ju vara glad och tacksam istället, att jag följde min intuition. Detta vart de bästa som kunde hända. 
Det som inte dödar dig gör dig starkare.. förhoppningsvis.
Ibland undrar jag dock vart all min styrka gömt sig.. borde ha samlat på mig en del under åren som gått..

Ibland tänker man på hur livet sett ut om man vuxit upp i en annan del av världen, i en annan miljö och kultur, med andra föräldrar i en annan familj, andra människor runt omkring, i ett helt annat klimat och med helt andra förutsättningar.
Hade man då varit den man är idag? Not a chance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!