Home sweet home..

Hemma igen :) .. efter en uuunderbar visit i Göteborg tsms m baby.
Det var shopping till tusen. Skjortor, leggings, väskor o 5 par bekinis - är bara förnamnet ;) hihi. Just love it*
Ska se om jag kan ta lite bilder sen o lägga upp..

Vi åkte inom Netonnet i Borås med, och jag blev heeelt störtförälskad när jag såg den lilla minidatorn med massa blommor på. Tyvärr fanns den inte i lager, men jag kunde inte låta bli så jag köpte de iallafall! Leveransen beräknas vara om en månad, men nu är den iallafall miiiiiin .. iiiii, så glad! :) :) :)

Nej nu ska jag ringa Matto o prata lite skit..bara älskar att hon ska ner till Mallorca i sommar med!
Ser fram emot sommaren sjukt mycke nu, är sååå pepp..längtar bort från allt snö o slusk mer än nånsin!

Förresten, någon som vill hyra min lägenhet medans jag är borta?
Ett halvår.. En tvåa i centrala Helsingborg! Skriv till mig då.. :)

Puss på er alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!