No worries! :)

Varje gång man går in på min sida kommer en liten ruta upp där det står:

Användarnamn och lösenord krävs för servern ffadile.blogg.se på ffadile.blogg.se/.

Varning: Den här servern begär att du ska skicka ditt användarnamn och lösenord på ett sätt som inte är säkert (grundläggande autentisering utan säker anslutning).

Ni ska INTE fylla i det, för det är inte mitt. Utan bara tryck avbryt och fortsätta vara inne på min sida.  
Jag har försökt kontakta blogg.se för att få det o försvinna men det har inte gått så bra..jag vet inte hur det kommit dit eller vad det är, men jag ska se till att det försvinner :) Men no worries..det är inget virus, utan antagligen bara reklam o sålänge ni bara trycker avbryt så det är inget o bekymra sig över.. 

Pusseli, allesamans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!