Godmorgon!

Gårdagen forsatte med Buzz tsms m Yohannas pojkvän..jag kom på andra plats o Yohanna vann :)
Sen tittade vi på film, Prinsessan..en svensk fim som handlade om nån tjock tjej som ville bli känd. Som dem flesta svenska filmer, väldigt b..men budkapet bakom var bra.
Sen blev det ett gonatt-samtal till min lilla älskling där hemma och sen bums i sängen.

Imorse vaknade jag av att en liten hand kom o klappade mig på axeln "Johanna, äru vaken?".. Det var Travis som stod redo med bygg-grejorna och ville leka. :) Sööööt han äääär. Bästa väckningen på länge*
Vi lekte inte, jag frågade om han inte skulle krypa ner hos mig istället vilken han inte var så långsam med att svara på. Vi gosade en stund, sen var det dags för honom o klä sig inför dagis.
Jag somnade om en stund och vaknade vid elva, nu sitter jag här med en kopp kaffe och mornar mig. Yohanna kommer hem från jobbet om en stund, då ska vi iväg för o hämta lillkillen på dagis.
Sen vet jag inte vad som händer..kanske blire en sväng på stan i det fina vinterlandskapet utanför? Solen skiner och klarblå himmel..helt underbart.

 
Mys i soffan..

Saknar dig Chrissy.. <3
Vi hörs senare, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!