Tisdagslyx hemma hos Tessilove

Gårdagen blev lååångt bättre än förväntat! :D
Trerättersmiddag hemma hos söa Tessi.. Vitlöksbröd, baconlindad fläskfile m rostade rotfrukter, sparris och en mustig rödvinssås. Desserten var vitchoklad pannacotta med passionsfrukt.  Till allt detta vitt vin, rött vin och fördrinkar i oändlighet.. Ååååh it was soooo deliciooous!! Tisdagslyx på hög nivå! :)


Jag, Emelie o Marielle var iallafall sjukt nöjda med tisdagslyxen hemma hos Tessi.
Lovelove, babe*

T
oday..whats on the schedule? Hmmmmm..
Jag säger bara såhär, kolla utanför ert fönster..det finns ju miljoooner saker att göra en sån här uuunderbar dag! Solen skiner, himlen är blå..termometern visar 14 grader! Kan livet bli mycket bättre? :)

Dessutom ska ju Tessi kolla lägenhet idag, Malmögatan..
Jag håller alla mina tummar o tår för dej, mitt hjärta!!
Och om 3 små pyttiga dagar kommer min prins hem till mej..
Miss yoou sooo much, honeypie!


Kommentarer
Postat av: Tess

tisdagar e sååå lovlie :D och gott va de fassiken..

bra du höll alla tummar och tår för snart flyttaaaar jaaag :D:D:D så härligt asså!!

lovelove

2010-04-07 @ 16:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!