Swine flue

Idag tog jag vaccinet mot svininfluensan.
Gick snabbt o va jättesmidigt, o sprutan kändes inte ett dugg.
Biverkningarna änsålänge, kan knappt lyfta armen för de gör jätteont, huvudvärk o typ helt jättedeppig. Skojar inte, har bara lust o gråta .. jag hoppas verkligen dehär förvinner tills imorgon, för de va inte alls kul ! :(

Det kom bara någon timme efter jag tagit sprutan..borde man kanske ringa dit o upplysa dem om mina biverkningar? Dessutom är mitt humör helt upponer..vet inte vad det är! Typ jättearg ena stunden, o i nästa har jag hur kul som helst..o sen vill jag gråta mitt i allt! Phew, jobbigt dehär va..

Är det verkligen värt det?


Och idag kom min dom från lassarettet också som ett brev på posten..fan va trött jag blir! När ska all min otur va slut? Jag orkar snart inte längre.. ;(
Tur jag har min älskling, mina vänner..och min älskade familj.                (eller?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!