Genrep för Sundspärlans julshow ikväll!

Efter en hel dags städande, tvättande o fixande är vi värda en trevlig kväll på Sundspärlan.
Genrep för julshowen ikväll, med start klockan 18. Ska bli lika mys som varje år förutom avsaknaden av julmat, vilket jag personligen tycker är en självklarhet när man går på julbord. Men men..im not the boss.





Dessutom fick jag ett väldigt tråkigt besked med posten idag...ska försöka ha en trevlig kväll, slappna av o ha kul ändå.. Chrissi vet, så han hjälper mig nog :) Älskling, vad skulle jag gjort utan dig? <3 you
Nu måste vi kila till bussen, annars hinner vi inte i tid :p
Skriver mer imorgon..


Puss på er.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!