Önskelista :)

Julafton närmar sig med stormsteg..
Idag frågade pappa mig vad jag önskar mig..kom fram till att det var ganska mycket ;p Här har du några saker att välja på, pappi :)

Goldwells violetta skumtoning (finns att köpa på frisyrmakarna)
Locktång (som gör skruvkorkar, men inte för små..nånstans mellan 25-32mm blir nog bäst)
Thermo-mugg (min nuvarande läcker..)
Loreal Mascara
 (beauty tubes)
Presentkort på massage/övriga skönhetsbehandligar (Njuta, Electa mfl)
Thomas Sabo-armband (minsta elr mellan storlek)
Mina supersnygga Biancoskor! :) (längre upp på sidan)
Schwartzkopf blondering (5-7 nyanser)
Hårinpackningar (gärna förebyggande för skadat hår)
Presentkort på Gina (Jag är verkligen Gina-beroende :p)
Parfym (Gärna Gucci's rush eller Dior's Cherie)
Nytt överkast till sängen (mörkt. dubbelsäng) :)
Weekendresa nånstans (gärna paris, rom elr london :) )
Hemtelefon..trådlös, gärna m nummerpresentatör
 (min gamla är lite söndrig efter en duns i golvet)
Smycken i alla former o färger!
Halsband, armband, öronhänge..vadsom!
 (kan aldrig få nog av smycken!)

Och av dig, chrissiälskling..vill jag få sexiga underkläder ;)

Vi börjar där..så får vi se om listan fylls på ju närmre jul vi kommer eller om den minskar, kanske unnar jag mig själv någonting? Kanske inte.. :p
O nej, ingen förbättring på vaccin-fronten..mina biverkningar fortsätter och förvärras. Idag har jag haft alla det står skrivet att man kan få både dem vanliga, ovanliga o sällsynta. Får hoppas att det blir bättre snart..för idag har jag inte ens kunnat komma upp ur sängen på hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!