Skyltsöndag i all dess charm..

Heelt uuuunderbart, girls!! :)

Gårdagen va huuuur mysig som helst..det var först glögg o mys hemma hos mig, med Johanna o Chrissi.
Sen gick vi ut en sväng på stan för att kolla julskyltningen och träffa lite folk. Det var på tok för mycket folk för vår smak så vi gick in på Bakom för att få något mums o dricka. Där vi mötte upp Rebecca, Jimmy o hans tjej. Kärt återseende :). Några drinkar o lite glögg senare vandrade jag o Chrissi hem för en powernap och Johanna vidare till sin  trerätters middag hon hade lovat bort sig til.
Nån timme senare ringde Emily o vi bestämde att Emelisarna skulle komma förbi vid 8 tiden för lite förkröks mys innan kvällen nalkade fest med beachtema på Cantina.
Emily, Emelie o Emelie kom vid 8-tiden..vid halv tio kom Johanna mätt o belåten tms m två killar, tydligen. haha ;)
Kvällen slutade på Cantina med tomteluvor och bekinis i all dess charm. haha ;p härligt..

Tack för en toppenkväll, tjejer! (o chrissiälskling)..
reprisen är inte långt borta ;)

I
dag har det varit visafton på Parapeten..det vet vi ju alla hur spännande det är. Gosh, låt mig aldrig bli så gammal o grå, haha! Lev o njut människor! En dag kommer ålderdomen på o du börjar gnälla på allt o inget, står o köar till affärerna timmar innan dem ens öppnat, glömmer din dotters namn o hör inte ett skvatt av vad någon säger. Älska gamla människor :)

Nu måste jag nanna..annars orkar jag aldrig upp i tid imorgon. Ska åka o träffa Stephi o Matilda i Malmö imorgon..o på kvällen ska min bror få träffa Chrissi för första gången :) lite pirrigt..hihi :) Nattipuss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

TACK för en fantastisk söndag! :)

2009-12-02 @ 01:22:48
URL: http://jnilsson.webblogg.se/
Postat av: Johanna

tack själv mitt lilla hjärta :) pusseli.

2009-12-04 @ 00:06:34
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!