Magalufsjukan!

Allting är som vanligt här nere, heelt fantastiskt! Förutom att jag åkt på en släng av "magaluf-sjukan" :p precis som alla andra från barskolan, vi bara hostar o nyser allihopa. hesa är vi med hela bunten :) haha, men det är sånt man får ta i stridens hetta.

Idag fick jag praktikplats, på måndag och tisdag ska jag jobba på E4an. Ni som varit nere i Magaluf förut kanske känner till stället, ett ganska poppis ställe så jag är supernöjd :) Skulle ha mörka kläder och ett par ordentliga skor var kravet och jag börjar kl 22, får jobba hur länge jag vill. Även Tobias ska ha sin praktik där, bild längre ner. Jag ser fram emot det jättemycket! Håll tummarna för mig där hemma, :)


Tobias, killen som jag ska dela min praktikplats med :)

Igår var det härlig afterbeach och gratis drinkar mellan 16-19 på Grabbarna Grus. Det snurrade till där en stund men så powernappade man en timme sen var man på topp igen inför invigningen av Grabbarnas nattklubb. :)

 
Lite bilder från afterbeachen :)

Idag skaffade jag spanskt nummer, men det fuckar upp och vill inte alls funka för mig. :(
Jag får fixa med det imorgon, har varit en lång dag idag, kom nyss från skolan nu. Sitter faktiskt på E4an nu, dem är dom enda här nere som har bra trådlöst nätverk.

Lovar o uppdatera snart igen, med massor av härliga bilder! :)

Kommentarer
Postat av: therese

hej gumman!! låter helt underbart, skönt att du har det bra där nere, har precis kommit hem från parapeten o saknade dig massor ikväll!!=) inte det samma utan dig ju..=)) hehe men ta hand om dig så hörs vi..massa kramar

2009-05-10 @ 02:37:07
Postat av: yohanna

Ja, vi får hoppas du inte blir ännu sjukare. ud, du verkar trivas som fisken i vattnet där nere, Johanna. Hoppas du stannar så jag och Travis kan komma och hälsa på dig!! :D :D

2009-05-10 @ 10:08:53
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Marcus Friberg

Grabbarna grus - där hängde Friberg! :D E4:an, stekigt - men jävla bra. Heja Johanna!

2009-05-10 @ 11:06:20
Postat av: micke

grabbarna på E4an är kungliga!



förresten, magaluf-sjukan.. undvik is gjord på kranvatten ;)

2009-05-10 @ 20:59:05
Postat av: Anonym

Grabbarna på E4an är kungliga! ;)



och sjukan.. undvik isbitar gjord på kranvatten så slipper man oftast diverse problem :)

2009-05-10 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!