Imorgon åker Jonna till Magaluf :)



Imorgon..mitt tåg går från Helsingborg 12.10, framme på Kastrup vid halv 2.
Planet lyfter vid 16.35, och jag landar på Magaluf 19.35    :)

H
inner inte skriva imorgon innan jag åker så tänkte
att detta får bli mitt sista inlägg, på ett tag..
Ta hand om er allesammans, så ska jag också göra mitt bästa!
Håll ställningarna tills jag kommer tillbaka! ;)
Vill ni får ni mer än gärna komma o hälsa på mig!
Håll tummarna för att det ska gå så bra för mig att jag stannar..

Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan på facebook o här.

Puss o kram på er allihopa :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!