Tomma är dem som är fulla av sig själv..

Godmorgon allesammans!

N
yss stått i kö till försäkringskassan. Tycker inte om telefonköer, speciellt inte om man börjar som nummer 89..
Men det gick relativt fort, det var 50 anläggare som satt o hjälpte till.
Jag var tvungen o beställa europeiskt sjukförsäkringskort, nu tills jag ska till mallis :) dessutom hörde jag om bostadsbidrag.. Jag känner att om jag inte får något jobb blir hyran ingen piece of cake;( Timmar i restaurangbranchen, lär inte få ihop så mycket. Jag kunde få bostadsbidrag om jag ville, men jag vet inte om jag ska söka än.. Ska ju till Mallis o allt. :S VIlket dilemma va.. o folk som inte ens har tak över huvudet. Usch, jag skäms..

Igår fick jag receptboken på drinkar, klasslistan, info om flyg och flygbiljetten över meil från Mallorca. Jag är så glaaaad :D Det kommer bli fantastiskt! Som jag lovat mig själv, mitt livs bästa sommar! :)

Nu är det bara 2 dagar kvar till Åre ...

Hej o hå, nu har jag inte tid o sitta här längre. Ska iväg o hämta min bil som varit på lagning, sen ska jag hem till min farmor o bjuda med henne ut på familia.
Det lilla kan ibland ge så stor lycka..

Farewell

Kommentarer
Postat av: yohanna

Du kommer få det så bra där nere i sommar, det vet jag :)

2009-02-25 @ 21:02:30
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!