Buenas tardes..hablo espanol! :D

Puh, det har varit en fruktanstvärt stressig dag..
(förutom turen tillsammans m farmor på familia :) )

Hade bestämt möte m en handläggare för information om flexkurser på komvux klockan tre. Mötet tog en timme och efter de fick jag prata med spanskaläraren eftersom jag bestämt mig för att inte ge upp hoppet. Han sa att jag fick en chans att hoppa på kursen direkt, vilket man egentligen inte får.. (dem andra var sex veckor längre fram än mig) han trodde på mig och jag ska bevisa att jag kommer avsluta kursen innan jag lämnar sverige, den 2e maj. Och den ska vara fulländad :) Envis som en åsna..haha ;p

Efter tre timmar och helt lost i skolbänken känner jag mig redan sugen på att gå dit igen.. Kommer dock inte kunna nu på två veckor, då kommer jag ungefär ligga 40 timmar efter alla andra när jag kommer tillbaka.. but jonna fix :)
Får bara se till att plocka fram plugghästen inom mig igen !

Håll tummarna för mig !


Idag lärde jag mig vad texten till Aventura - Obsesion betyder.. (helt sjuk text)




Buenas noches .. now its sleeping time :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad betyder texten då, nu blir man ju nyfiken :)

2009-03-07 @ 17:04:49
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahah, jaru.. typ det är en kille som är besatt av en tjej. Han skriver brev till henne, ringer henne men hon svarar inte. Han ger sig inte o säger att han ska at henne til platser där hon aldrig varit o dit hon aldrig kommer komma osv. Hon svarar honom inte och vill bara att han ska sluta, hon har pojkvän också. Han säger att hennes pojkvän inte tycker om henne som han gör o att hon ska dumpa honom. Hon säger att han ska låta henne vara ifred o att han är sjukligt besatt av henne. Men han ger sig typ inte... ;p

2009-03-08 @ 19:47:12
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!