3 dagar kvar..

Guuuuuud vad jag är kass på att blogga!

Jag visste att det skulle bli såhär, har på tok för mycket att göra hela tiden.. gosh!
Men okej, ni orkar inte höra om vad som hänt mig dem senaste dagarna och jag orkar inte heller föklara..
Men för att vara kortfattad. Jag ska gå en spanskakurs, antagligen med start på onsdag.
Bestämt mig för att återuppliva min engelska, så ska även börja läsa Engelska C.
Jag har varit olagat min bil, så är nu 5000 kronor fattigare. Toppen nu när man är arbetslös o allting.. ;(
Men oförutsedda utgifter måste man räkna med ibland! Viktigt viktigt!
Har bråkat med Magnus, för ovanlighetens skull. Jag har tjafsat med Jenny, vi blev dock vänner direkt igen.

Snart åker vi :D Åre om 3 dagar, nu är det nedräkning som gäller ;D

Nu ska Jonna inte sitta inne o uggla längre utan ut i det vackra vädret utanför.
See ya later, friends.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

åhh va mysigt att åka skidor :)

2009-02-24 @ 15:35:22
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: Marcus Friberg

Kul att du ska läsa spanska och engelska! Var ska du göra detta någonstans? Ha det så kul i Åre!

2009-02-24 @ 18:04:18
Postat av: Johanna

spanska o engelska.. flex på komvux :)

2009-02-24 @ 18:27:02
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!