Malmoe

Dagen var segstartad..några koppar kaffe och massa puss från chrissi sen blev dagen snabbt mycket ljusare.
Vid elva tog jag tåget till malmö där matilda mötte upp mig på station. Åhh gud!! På tåget träffade jag Marcus Friberg!! Han var min bästa vän när jag var yngre..blev jätteglad när jag såg honom! :) :) :)
Både jag o Matto va jättehungriga så vi gick direkt o åt lunch. Blev kycklingsallad m fetost för hennes del o jag åt en pasta med gorgonzola och vitlök på Gossip. Hur mys som helst..
Sen blev det en sväng på stan! :) Tack för en hur mysig dag som helst, baby..

Nu är jonna lite sömnig. Blir en kopp varm choklad o gos med älsklingen tills man lugnt o tryggt somnar i hans famn.
Imorgon blire först julpynt o mys sen fika med Caroline.
O på kvällen bio m Chrissieälsklingen :)

Puss o natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!