Fredagens bravader

Var o våldgästade min pappas ballkong det mesta av gårdagen.
Det var ju så underbart väder ute!

Mot kvällningen ringde jag lilla söta Johanna o hörde om hon ville ses.
Det ville hon och jag åkte hem till henne, där Manuel och Solen redan befann sig.
Vi bestämde oss för att ta oss ner till stan med sikte på Cardnial.
Det var sjuuukt mycket folk ute, och stämningen var på hög nivå!
En toppenkväll helt enkelt. :)
Åhh, jag träffade Erik.. på fyllan sprudlade orden
och jag fiskade fram lite hemligheter. *busig*

  
Solen                      Johanna                 O ett mongo

För övrigt..finns det någonting man hatar mer än sina ex?
Elle belle bi, så tror du att jag ska hoppa i din hage..
Åh, det är så skönt att du inte bor här längre..

Imorse kom Benny och väckte mig med en kyss,
gud vad jag tycker om dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!