Helt slut!

Nyss hemkommen, helt slut i hela kroppen! Det var ett bra träningspass att jobba på Jägersro vill jag lova! Restaurangen är uppbyggd som en läktare typ, så att alla ska kunna se sina hästar springa i mål :) Och eftersom det var min första dag hade dem satt mig längst bort från köket och högst upp, såklart. Sjunde läktaren, inget skämt. Men det var kul, va faktiskt längesedan jag jobbade som servitris nu.. & som alltid lärde man känna ett härligt gäng med nya människor och jag fick grymt bra dricks så jag är verkligen nöjd med dagen. Nu kommer snart Chrissy och pussar på mig, så jag ska väl hoppa in i duschen så jag inte luktar blä.. Lovade honom att gå ut och ta ett glas, men som det känns nu kommer jag däcka direkt efter duschen, haha. Hoppas iaf att ni har en underbar lördagskväll! ♥ puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!