Fan inte roligt..

Uuuuhhhh! En jätteläbbig sak hände mig idag på Väla !!! :'((((
'
Någon slusk i 50 års åldern kom fram o erbjöd mig "jobb", han sålde tydligen jeans o tyckte jag hade 'fin o välsvarvad kropp' och undrade om jag ville modella för honom.. Jag tackade vänligt men bestämt nej. Han sa att han väntade på mig på ett café längre bort ifall jag ångrade mig. Med ett snabbt nej gick jag därifrån, motsatt håll från honom förståss, o gömde mig bland underkläderna i andra sidan butiken. Jag låtsades prata i telefon o vara jätteupptagen för att under tiden smälta vad som hänt. Eftersom jag för en gångs skull var helt ensam på Väla kände jag mig lite otrygg o började fundera på hur jag skulle komma hem, jag som egentligen tänkt ta bussen (man ska helst inte köra med nyinsatta linser).. Då, helt plötsligt och från ingenstans så smyger han sig upp bredvid mig, ger mig en lapp med hans nummer på o ber mig höra av mig, sen tar han tag i min hand o jag ryggade tillbaka. För chockad och äcklad för att kunna säga något. Han slängde en snabb blick över axeln på mig, sedan ursäktade sig o försvann snabbt.. Jag vänder mig om och där står min räddande ängel, en anställd. Jag frågade henne om hon sett vad som hänt o sen berättade jag att det var inte första gången han gett sig på mig. Hon tyckte vi skulle ringa på vakterna o jag höll med henne. För troligtvis hade jag precis mött en pedofil.

Vakterna kom o jag fick lämna signalement och så mycket jag mindes av händelsen. Dessutom såklart gav jag dem lappen med hans nummer på. Förmodligen har han väl bara en kontantkortstelefon, men det var värt ett försök.
'
Usch! Jag blev alldeles skärrad efteråt. Men tänk, ännu värre.. om han ger sig på en liten flicka på 12-13 år, som inte förstår vad han är för hemsk människa - o kanske tillome följer med till hans bil, och.. UUUUHH! NÄÄÄÄ! :'( Jag är glad jag gjorde vad jag kunde för att stoppa det svinet.. BLÄÄ!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch fy vad hemskt! Förstår verkligen att du blev illa berörd av det. Bra att du sa till, hoppas att dom får tag i honom.. för tyvärr kan han ju ge sig på ngn som inte förstår vad han verkligen är ute efter. FY FAN för såna jävla svin, rent ut sagt!

& kram på dej!

2012-01-11 @ 21:56:19
URL: http://kevlarsoul.devote.se
Postat av: Kitte

UCH ! Jag hade varit livrädd :( ..

2012-01-11 @ 23:24:30
Postat av: Morau

amen fyfaaaan vad äckligt folk det finns :/ tur du vågar säga emot gumman :) <3

2012-01-12 @ 14:59:30
URL: http://www.nattstad.se/morau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!