Svar till "Rosa"

DAGENS FRÅGA:
Postat av: Rosa
vad hände med dig och cris egentligen? dumpade han dig?
MITT SVAR:
Vill börja med att fråga varför personen som ställer denna frågan inte vågar stå för sitt riktiga namn? Dålig på att stava o dessutom befinner sig i Thailand, kanske inte så svårt att lista ut iofs. Undrar dock varför personen börjar bry sig nu för de har hon aldrig gjort innan?
'
Och då till mitt svar. Nej, C(H)ris dumpade inte mig :)!
Vill du ha ett mer utförligt svar så får du gärna också stå för vem du är. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Att folk orkar lägga ner så mycket tid på andras förhållande! Allt handlar om svartsjuka och dålig självkänsla! Ibland går de upp och ner men de är ett normalt och sunt förållande. Ni är så fina tillsammans!

2012-01-12 @ 13:42:08
Postat av: matilda

kika in din blogg.. läste de här vem har postat de.. känndes som du trodde de var jag :) hur mår du annars ? pusss

2012-01-12 @ 14:50:25
Postat av: Johanna

Nämen Matilda, tog du åt dig? Varför då?



Jag syftade faktiskt inte alls på dej.. Fick för mig att du sa du ABSOLUT INTE skulle åka tillbaka till Thailand sist vi pratade? :s Men nu när jag tänker efter så stämmer ju stavningen faktiskt in då med ;)



Haha! Jo tack de är bra, du med?

2012-01-12 @ 17:20:56
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: matilda

Hahah ja därför jag ba vafan nu tror hon jag har skrivit ngt :P bra att du inte trodde de.. ja men du känner ju mig vilsen och inpulsiv vet inte riktigt vad jag vill. men trivs faktist riktigt bra här. stor skillnad på mallis och här :) hur har du de ? är du i maiami eller vad gör du :)

2012-01-12 @ 18:14:06
Postat av: Johanna

Haha jo, jag vet ju det ;) Men va bra att du trivs, hörde du åkte hem från Mallis tidigare än förväntat o så..bra att du mår bättre! Va jobbar du med då, är de bartender fortf eller?



Nej, är inte kvar i Miami utan jag kom hem till jul. Så jag kunde fira julafton med familjen :) det var längesen så kände jag ville det! Ta hand om dej!

2012-01-13 @ 11:38:43
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Kitte

Att folk bryr sig så mycket om andra..

Ha ha gumman, ge dom inga svar, mycket roligare då :)

2012-01-13 @ 22:39:45
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!