Spakväll!

Spakväll ikväll.. ansiktmask, fotbad, massage, peeling, avkoppling..
Mmmm, detta behövde verkligen jag!

Vad jag fick testa för första gången var ett alldeles unikt fotbad från Gelicity.
Man häller i ett sorts pulver i sitt fotbad oså blev hela fotbadet alldeles tjockt och som typ gummi.. Så verkligen testa det om ni får chansen! Så jävla underlig men härlig känsla! Min bror o hans flickvän köpte det till mamma i julklapp fast jag vet inte vart!
Här har vi söta lilla mamma som tar på Sauna ansiktsmask! O min lilla kissemiss i bakgrunden! Inte ska hon behöva vara ensam hemma när jag är o hälsar på hos mamma inte! ♥ fast hon fick ingen spa-behandling..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fotbadet köpte vi när vi var i Ullared :D

2012-01-04 @ 04:22:39
Postat av: helena

Måste bara fråga ;) Jobbar din mamma på Lasarettet? :p

2012-01-04 @ 15:48:19
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Kitte, mamma till Nicole & tvilling gravid

Så söta ni är :)

Hälsa dina föräldrar !!

2012-01-04 @ 21:13:37
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!