No worries!

Att laga hål gjorde ju inte ett dugg ont! Man behövde ju inte ens bedövning! Haha, era små blekfisar som inte tål de, de isade ju bara litegrann! :p Iofs hade jag ju kanske inget bauta hål men.. Då skulle ni känt på smärtan jag kände när jag var typ 10-15 år o drog ut typ 3 stycken permaneta (dem tänderna kroppen skapar för att man ska ha dom hela livet) tänder! Uuh! de kan jag säga er, de kändes! Rötterna på en sådan är inte att leka med! Mja, ni som dragit ut visdomständer vet nog vad jag pratar om..det är väl typsamma smärta kantänka!

Anyway.. ta hand om era tänder! Inga hål är alltid bättre än tre ;) ♥ puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!