Babbel babbel babbel..

Gosh igår mutant fest som slog alla rekord och idag mexican crazy night plus Reem (engelska workersfester där hundratals engelskmän invaderar stället o bara är allmänt jobbiga, dock spelas sjukt bra houseremixer av sköna dj's.. men bara allmänt jobbig kväll iom att vi alla hatar trötta, feta äckliga o jobbiga engelskmän :) visst?) Nej förlåt jag är inte alls bitter.. ska bli lika roligt som vanligt :) engelskmän är bara inte min starka sida..

Imorgon är det Pimp's And Hoe's igen.. och det vet ni efter bilderna jag lagt ut, vad det innebär ;) Jag säger bara. Kom hjälp mig o.. dö? Naajj, köra aaaaall in förstås :D!!



Ikväll bliree feeest :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!