Welcome to Miami

Gårdagen var supermysig, jag kunde ju inte hålla mig så mitt första stopp efter min kaffe var såklart Victoria Secret där jag shoppa de mina första små hemligheter :)

Fick träffa alla söta elever igår.. dem välkomnade mig med öppna armar, blev förvånad hur skön grupp det verkligen var. Vi hängde på beachen några timmar tsms medan Chrissy jobbade. Alla var hur goa o mysiga som helst ♥.. sen tog vi en afterwork på Montys, ett ställe nere i hamnen med skön mmusik o helt fantastisk utsikt.


Vår utsikt ifrån Montys


Kommentarer
Postat av: Eva

Jobbar du i Miami?

2011-10-23 @ 15:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!