Vad är kärlek?

Dag 5 - vad är kärlek?

För mig är kärlek ett mycket speciellt band mellan två, som man utan att behöva säga något känner att den finns där. Likaväl som att man känner kylan som uppstår och kärleken är försvunnen.

Kärlek för mig är många olika saker.. Man kan känna kärlek till ett barn, till en katt, en familjemedlem, till en bil, och såklart till, som i mitt fall - en man. Men jag tror att allra sårbarast är den kärlek man bygger upp till sin familj, eller sin pojkvän. Tyvärr kommer ju kärleken och går ibland, vi har säkert alla blivit sårade någongång. Men störst av allt är då den kärlek man borde känna till sig själv. 

Älskar man inte sig själv kan man heller aldrig älska någon annan..
Glöm aldrig någonsin att du är underbar precis som du är ♥
Säger någon något annat så älskar personen dig inte för den du är - o då är han heller inte värd dig!

 
Här är min kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Söta!

2011-10-07 @ 17:32:15
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!