Tur i oturen!

Puhh.. Vet inte om jag hunit berätta, men imorse vaknade jag av ett sms "jag kan tyvärr inte ta lägenheten, hur ska vi göra?" JAG ÅKER OM FUCKING 3 DAGAR! "Skojar hon med mig", tänkte jag?

Nejmen såklart inte, jag skickade något utav det bittraste smset tillbaka, o börjar sedan söka runt direkt efter någon ny hyresgäst.. Till min förvåning var intresset fortf väldigt stort o jag fick massor av svar direkt (tur för mig). Jag anordnade en lägenhetsvisning redan ikväll o det kom två tjejer på visningen. Det var först till kvarn, eftersom inflyttning sker så hastigt, därför blev tyvärr den sista tjejens flygförsening en anledning till att hon inte fick lägenheten. Livet är surt ibland, men jag tror på att allting sker av en anledning? Tjejen som inte fick lägenheten får säkert chans på en mycket bättre inom några dagar :) Jag håller tummarna för dig, Ronja!

M
en jag är lycklig o nöjd iallafall och om tre dagar am I flying to Miami ♥

Kommentarer
Postat av: Liuise

Kände mig så otroligt hemsk när jag sa jag ville ha den. Men shit happens och jag blev lite ego . MEN vad gör de om 100 år?? Puss o kram

2011-10-18 @ 06:48:48
URL: http://Lout.devote.se
Postat av: Johanna

Nejdu om hundra är det nog ingen som gråter över det :) Jag är jätteglad att ha dig som hyresgäst med ju :)

2011-10-18 @ 16:40:12
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!