Tidszoner

Som ni vet så ligger ju vår tid 6 timmar bakom eran, dvs om klockan är 15 hemma är hon 09 här.. Så om ni inte förstått det innan så är det därför mina inlägg kommer på lite knasiga tider, typ innan jag går o lägger mig vid 22-tiden då kommer det publiceras 04 hos er. Jag är ledsen för det! :/ Men jag ska försöka börja med tidsinställda inlägg så ni får inläggen lite mer jämnt fördelat över dagen!



O sötaste Nathalie o Ina, jag har ju inte haft någon kamera (den blev ju stulen) det är därför jag inte tagit några bilder.. o dem bilderna vi tagit har varit med någon av tjejernas kamera eller också Chrissys. Jag har ju alltid sådan beslutsångest när jag ska köpa saker, dessutom har jag inte hittat någon rosa kamera ännu :( o de vill ju Jonna haa! buhu! Men jag fixar i dagarna :) lovarlovar!

Men jag stannar ju faktiskt i 2,5 månad till så har massor av tid att ta foton ;)

 


Kommentarer
Postat av: ina

Ah juste! haha hade glömt de :))

2011-10-27 @ 17:11:16
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: morau

juste! ähh vi får vänta :D <3

2011-10-28 @ 11:39:33
URL: http://www.nattstad.se/morau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!