Statist till Enrique & Pitbull

Ligger i sängen o vilar lite.. Hela min kropp värker, jag undra vad som hände i lördags egentligen? :p Nej, men de va säkert ingen fara..bara jag som är klen :)

Ikväll är det tänkt vi ska titta fotboll o dricka öl på Club Play, där Enrique o Pitbull samtidigt ska spela in en tv-inspelning. Dem behövde statister, men vet ändå inte om jag skulle vilja vara med.. men vi får se :) Håll utkik så kanske ni ser mig i bakgrunden i någon av E eller P's nyinspelningar ;)

O efter det är det dags att möta upp Chino o Armin som entrar South Beach ikväll! :)
Säger godnatt till Sverige, vi hörs mer imorgon! Puss o kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!