Godmorgon Sverige!

Godmorgon kära läsare (säger jag, eftersom klockan är 9 här)

Sovit som en prinsessa inatt brevid min söta älskling, men resan hit var fruktansvärd denna gången. Snacka om bumpy ride! Det var otroligt mycket stormar o oväder överallt i världen så även när vi krossade Atlanten, vilket var värst. O stressigt mellan flygen blev det eftersom alla (förutom det till Miami som landade en kvart före sin beräknade tid) var försenade pga ovädret. Var som egentligen skulle vara 2 timmar mellan flygen blev istället en halvtimme! O ni som varit i USA vet ju hur långt det är att gå mellan gaterna också! Menmen, jag hann precis med mina flyg o här är jag nu :) Lycklig o nyvaken! Termometern visar på 21 grader o när jag tittar ut ser jag blå himmel o sol, så det kommer nog bli en underbar dag idag tror jag :)


Kanske blir det en sväng på stranden, vemvet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!