Countdown

Om lite drygt 10 timmar sitter jag på tåget away from here :)

Först tåget till Kastrup, sen flyget vidare till Amsterdam o mellanlanda, längsta trippen är från Amsterdam till Ditroit på ungefär 9 timmar, sen flytta bagage o flygplan för att försätta till Miami. Kommer vara framme på min slutdestination 02.55 svensk tid. Puhhh, vilken resa! Jag kommer vara heeelt slut när jag kommer fram, tur man kommer ha världens sötaste pojkvän som omfamnar en tills man sött sussar i hans varma famn. Uppdaterar mer när jag sovit en sväng i Miami, alltså typ hmm.. i övermorgon någongång :)


Längtar lite smått faktiskt :)

Puss o gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Michelle Skärlund

Så avundsjuk jag är på dig! Hoppas du kommer ha det underbart!!

2011-10-19 @ 21:55:27
Postat av: Louise

Ha de nu helt underbart! Ska hålla koll på dig här :) så lovar jag att ta hand om Solo som en ängel!

(förresten kan väl mejla mig portkoden igen:p)

Puss o kram

2011-10-19 @ 22:27:19
URL: http://Lout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!