BIG NO NO!

Detta är ju helt jävla otroligt ! ! ! BOKA ALDRIG NÅGONSIN EN BILJETT
MED KILROY ! ! ! FY FAN SÄGER JAG BARA ! !
Jag har suttit uppe hela natten o försökt lösa en ombokning av min biljett, men allt verkar vara fullbokat eller felbokat eller fucked up! Dem är ju helt värdelösa! Tillråga på allt gick jag in o kollade mitt konto, dem har dragit 510 kr i ombokningsavgift och 1655 kr för en ny biljett (som inte ens finns, för att en Kilroy anställd hade kollat fel.. HOPPSAN!) helt seriöst jag håller på o spricka! Är så jävla förbannad! Tack så jävla mycket för att ni har förtört två hela dagar fitt Kilroy!


OOOOOOBBBSSSS ! ! ! ! SEEE UPPP FÖRR KILROOY TRAVEELS ! ! ! ! ! ! !


Kommentarer
Postat av: Lout

biljett till ?

2011-10-28 @ 17:05:15
URL: http://lout.devote.se
Postat av: Lout

Aha så du kommer hem tidigare? aha!

2011-10-28 @ 19:24:50
URL: http://lout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!