Presentation av mig själv

Ah okej.. vem är jag?

Jag är en tjej som sprudlar av energi, kärlek och spontanitet. Jag älskar att umgås med  mina vänner och folk som betyder något i mitt liv. Samtidigt älskar jag att träffa och lära känna nya människor, vågar man bara tillåta sig så finns det otroligt mycket att lära av andra. Jag är en ganska sprallig tjej som har svårt för att sitta stilla :) Jag älskar at ha många bollar i luften och vill helst ha saker att göra hela tiden.  Jag tycker att jag är en positiv tjej som går på möjligheternas väg och blundar för omöjligheter. Jag hatar negativa och pessimistiska människor. Varför gråta när man kan le? Jag älskar att resa och upptäcka nya platser och kulturer. Någon gång i mitt liv vill jag göra en jorden runt resa.

Jag tror på kärlek vid första ögonkastet. Jag tror på ödet, att det finns en bestämd väg för oss alla att gå. Självfallet med olika val och vägskäl som man ställs inför att välja. Men i det stora hela finns det en  redan förutbestämd anledning till allt som händer. Jag tror på att man har ett liv och att man ska leva det till fullo, och ta vara på varje dag som kommer. Lev som om du skulle dö imorgon, älska som om du aldrig blivit sårad och dansa som om ingen ser dig.

O
kej, lite kort om vem jag är. Hade kunnat fortsätta hela dagen men orkade inte trötta ut er med för mycket :)! Har ni frågor så är jag full av svar, eftersom jag är en tjej med många åsikter om mycket så tycker ja bara det är skoj o svara :)


Kommentarer
Postat av: Kitte

Du är en av dom människor jag aldrig kommer glömma och alltid tyckt liiiite bättre om än alla andra :)

2011-03-27 @ 20:50:58
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!