Marineland

Eftersom folk älskar att frossa i andra människors problem och olycka så har ju besökarna på min blogg i princip fördubblats dem senaste veckorna..

Därför har jag bestämt mig för att lägga upp några mysiga bilder och videos ifrån häromdagen, då jag o Jenny var på Marineland och besökte pingviner, flamingos, jättesköldpaddor, sälar och såg vackra delfin o sjölejon show'er. Så får ni som inte älskar att se mig må dåligt lite glädje också :) puss på er*




P
å Marineland, med utsikt över vackra Kali Beach..


Hungriga pingviner :)!


Både flamingos och pelikaner fanns här..


Söta sälar som glassar i solen..


Tossiga sjölejon :p


Den vackra delfinshowen, mer kan ni se på videosen nedanför..

*    *    *


Delfinshow med höga hopp!


Delfinskjuts!


Delfinerna i närkontakt med sina skötare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!