Blä-vecka!

Hejsvejs i lingonskogen..

Sorry jag har gått lite under jorden.. men den senaste veckan har varit blää.. Först fick jag en isbit kastad i huvudet när jag jobbade. Folk är helt störda i huvudet! Ofta man tar en isbit o står ungefär 5-6 meter bort o ställer sig o siktar på huvudet. Är det inte något allvarligt fel i hjärnan på människan då? :s Detta var typ 5 dagar sedan och jag har FORTARANDe ont! Då förstår ni kanske hur stor bula jag fick?

 Sen börjat gå på penicillin för min hals har varit helt efterbliven. Inte kunnat äta eller ens fått ner någon vätska för det gjort så ont. Så låg hemma o rörde mig endast mellan sängen o toaletten i två dagar i streck. Orkade inget annat..

Men nu är jag på benen igen :) kul att ni saknat mig.. tjingeling..


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej!

Stackars liten!!

Du måste vara rädd om dig!!!!

Så trist nu när man inte ens kan skicka ett sms till dig...

Kram Mam

2011-08-08 @ 05:53:09
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!