Tur i oturen!

Veeet nii? Jag åkte ut till Net On Net och hittade denna söta sak.. En chockrosa Johanna mp3 spelare. Kom hem, helt exalterad och laddade på maaassor av musik. Satte på den och skulle lyssna och njuta.. Aaaaajjjjee!!! Diskanten DÖDADE mig! Jag blev så himla jätteledsen och besviken..

Skrev ledsen på face om någon ville köpa den av mig, då jag tänkte någon annan kanske kunde ha nytta av den. Då frågade alla varför jag inte lämnade tillbaka den? Nej, jag hade ju förstört hela paketet, det gick ju inte? Men alla proppsade på att jag skulle köra ut o försöka..  Done and done, och jag fick ett tillgodokort som varar hela 3 år på hela beloppet! Iiih, så blev jag glad igen :)

Vad ni än gör, så köp aldrig denna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!