Söndag

Suuuuuuuundaaay.. vilodagarnas vilodag :)

Helgen har varit tuff, maxxade på 2000 personer - nya kassasystem och ny barpersonal.. 4 dagars hårsträning i veckan och diet på de, så igår efter jobb ville man bara dö. Men jag älskar de :) så känner man att man lever..

Dagen har inte bestått av många aktiviteter. De enda jag egentligen tvingat mig göra är väl o gå till affären o handla lite ;p fick dock pälsa på mig en del för att inte frysa..


Påpälsad påväg till affären.. Brrr..

Meningen var att min baby skulle komma hem ikväll, men blir inte så :( stackarn hade alldeles för ont fortf.. hoppas att du läker snart, min skatt.. loveyou*

Tonight blire mys m film o chippa :) någon som har något förslag på film?
Annars tänkte jag se 'Imagine That' eller 'Brothers'.. eller båda :)
Hoppas ni också får en fortsatt mysig söndag..

Puss puss :)



Kommentarer
Postat av: s

Hejsan, supergullig du verkar i bloggen! Tänkte vara lite fräck och fråga lite om Mallis:) Hur tyckte du att barskolan var och hur har du märkt att arbetsgivare ser på utbildningens värde, både där och i Sverige? Sen tänkte jag också höra hur lätt/svårt det är att få jobb i Magaluf efter barskolan och om hur det är att leva där nere över huvudtaget, har du några tips? Kramis;p

2010-02-19 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!