WOoohoo

Yäääy..

J
ag är så himla glad :) vet ni? träffade ett par gubbar som frågade om vägen förut (jag kunde visa dem rätt dessutom..ovanligt för at vara mig med mitt lokalsinne) men iallafall..dem frågade om vägen o jag svarade, sen sa dem att dem älskade min accent :D wihi..jag som trodde jag pratade förjävlig engelska :)! då sa dumma jag, är ni från england eller? haha, dem var från Connecticut :).. whoups, samtalet som startade så bra..



Råkade få med gubben på bilden, men visst såg han lite engelsman ut? :$

Sen vid ytterligare ett tillfälle var det en taxichafför som trodde jag var från New York, woohoo liksom..New fucking York! Då måste man väl vara lite grym på engelska eller? :) hihi..jag inbillar mig det iallafall! (låt mig få vara glad, snälla :$)


Ps Matilda o Stephi..jag har kommit över "pommes" stadiet i min engelskakurs ;)

Kommentarer
Postat av: mammayohanna

Jag är inte förvänad att du är duktig på engelska gumman! :D



Haha, jag veet. men i helgen var jag inte så bakis. Jag var på benen så jag var abara seg hela dagen, så det var gött :)



Saknar dig! Puss

2010-12-14 @ 17:54:18
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack gumman, det är väl jag som inte tror på mig själv :) blir bara så glad om en som bor i landet säger man pratar bra. Jag är ju utlänning här :p miss you lovely .v

2010-12-16 @ 21:20:13
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!