Universal Studios

Hej alla underbara människor :)

F
örlåt, blev lite senare än jag lovat.. 2 timmar :$ shame on me! Men jag hittade en nagelsalong så nu har jag nya fina naglar till jul o nyår. wii! :) (bild kommer upp snart, chissy måste bara komma hem o hjälpa mig o ta den)

Allefall :)..igår var jag på Universal Studios i Orlando. Det var huur ball som helst! Jag hade skitskoj :) Massor av roliga evenemang o attraktioner! Hela Universal är uppbyggd som Hollywood, San Fransisco osv..otroligt mycket ljudeffekter o balla oväntade händelser i varje åktur/film/show som fanns att se.
I like!
Absolut listad topp 2 av mina nöjesparker jag varit på i Orlando! Nummer ett blev såklart.. Epcot Center. Men en helt klar tvåa, absolut en underhållande park att strosa rundor i :)..

Slutbabblat.. nu, bilder :)

 
M
an fick chansen att se allt jobb som ligger bakom en skräckfilm

 

Mycket STOORA grejer..

 


Fick vara skådespelare i en riktig skräck film


Hat-tricks :)


Många roliga karaktärer som sprang runt överallt :)



Nej, nu måste jag äta! Håller på o dö av svält :).. puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!